PRIMII PASI…

Nu-mi amintesc,bineinteles ! Sa tot fie 75 sau 76 de ani de cand i-am facut spre bucuria parintilor mei. Au fost apoi primii pasi in scoala, in patrunderea in minunata lume a abecedarului si, dupa ani si ani, in paradisul literaturii…ca cititor si-mult, mult mai tarziu! -ca scriitor. Dar mai inainte in publicistica si, dupa un „stagiu”de aproape cinci ani ca lacatus-montor intr-o mare uzina bucuresteana, trimis in „munca de jos”cum se spunea in acele vremuri pentru a ma „purifica”de tarele originii mele mic-burgheze, am facut primii pasi in televiziune…ca reporter de stiri…redactor la telejunal…realizator de filme documentare. Oare pot uita primii pasi care mi-au adus oarece notorietate odata cu nasterea „REFLECTORULUI” -emisiune nascuta din initiativa lui Octavian Paler si Tudor Vornicu, intr-o perioada cand a avea curajul de a descoperi si da in vileag nereguli si chiar fraude in activitatea sociala si economica parea ceva de domeniul …fantasticului! Alaturi de mine se afla o echipa! Ma refer nu numai la operatorii de imagine, la sunetisti , electricieni si monteze, ci si la redactorii de elita care au realizat REFLECTOARE de mare rasunet. Anii au trecut si iata cand credeam ca a venit vremea ultimilor pasi, am descoperit universul internetului in care patrunzi cu ajutorul unui prieten rabdator, numit computer. Dragutule laptop, ajuta-l, te rog,  pe un tanar de aproape 79 de ani sa faca primii pasi itr-o lume virtuala, lipsita de vacarmul lumii reale! Acolo unde, daca nimeresti intr-un scandal, printr-un simplu CLICK ai scapat, esti liber sa navighezi pe mari si oceane mereu insorite.

Un răspuns to “PRIMII PASI…”

  1. rivkahl Says:

    draga nicolae am intrat in blogul tau si m-a impresionat ce ai scris
    imi pare bie ca te interesezi de politica

Lasă un răspuns

