OMUL INVIZIBIL

Se pare ca eu sunt acela. Cel putin pentru internauti. In lista prietenilor mei de pe yahoo messenger s-a produs o revolutie. Mai corect, cel care a declansat-o am fost chiar eu, cunoscut in lumea virtuala sub numele „valinicuholban@clicknet.ro”. Ametit de pe urma succeselor -in manevrarea laptopului de data asta – nu stiu pe unde mi-au umblat degetele si am dat click pe undeva si m-am trezit ca banala lista de care am pomenit mai sus a suferit transformari care m-au uluit. Zadarnic am pus cursorul pe ea in diverse locuri, dadeam disperat click cu viteza unei ciocanitoare, nimic nu mai era ca inainte, totul se transformase in haosul care precedase aparitia lumii. De data asta, a celei virtuale. Ma imbarbatam amintindu-mi de spusele unui nepot al meu: „Nu te alarma cand te vei poticni in incursiunile tale pe internet, nu stii nici pe departe destul de mult pentru a bloca sau strica laptopul!”

Dar iata ca am reusit, halal sa-mi fie! Cel putin pentru abonatii la yahoo messenger. De cate ori deschid calculatorul, veselul chip de la yahoo ma priveste la fel de impasibil. Si, vai, inaccesibil! Nu mai imi zambeste, nu mai clipeste complice, langa el sta scris: „utilizatorul nu este vizibil”. Numai el? Toti „locuitorii” de pe micuta insula pe care o ocupam, au devenit invizibili. Pentru mine, fireste…

Astept cu nerabdare ziua programata pentru lectie cu tinerii mei prieteni – din lumea reala, de data asta – doi frati gemeni, studenti in viata de zi cu zi, dar profesorii mei severi, timonieri simpatici si priceputi care ma conduc in navigatia pe valurile nu lipsite de „furtuni” ale internetului. Care va fi verdictul? Oare stiu atat de mult incat am reusit sa blochez un sistem? Ma indoiesc, desi as fi mandru de o asemenea „performanta”. Prefer sa fiu mustrat si introdus din nou intre prietenii mei de la yahoo messenger.

Nicolae Holban

Lasă un răspuns

