7 ZILE DE VACANTA

E mult, e putin? Putin pentru un om in floarea varstei care are un job, trudeste intr-o companie, studiaza la vreo facultate. Mult pentru cel ce isi masoara varsta in toamne. Imi va fi dor de lumea internetului, am hotarat sa las laptopul acasa, daca sunt in vacanta nimic nu trebuie sa ma tulbure.

Voi fi relativ aproape de casa, intr-un fel de pensiune, la Cristianu, o micuta asezare la doi pasi de Brasov. Departe de lumea dezlantuita, fara talk-show-uri TV, fara comentarii acre despre criza mondiala, gripa noua si mizeriile vechi.

Liniste si pace, alaturi de sotia mea care ma va indemna, neobosita, sa fac mai multa miscare, sa mananc mai putina paine, sa beau mai multa apa si alte lucruri placute  de acest fel.

Asadar, la revedere dragi prieteni care va rataciti pe blogul meu, sa ne regasim sanatosi peste 7 zile

In rest, sa auzim numai de bine!

Nicolae Holban

6 Răspunsuri to “7 ZILE DE VACANTA”

  1. alma Says:

    sa va fie de bine in vacanta, si sa ne descrii in blog, toate „peripetiile” de la munte! cu spiritul tau de observatie, si cu spiritul tau in general, sint sigura ca vom avea parte de o lectura invioratoare. pupici, alma

  2. Alina Says:

    7 zile de vacanta e putin🙂 Sper ca va place acolo..
    Odihna, liniste si pace🙂
    Va asteptam inapoi sa ne relatati despre calatoria si mini-vacanta dvs, undeva la multi metri altitudine🙂

  3. adi Says:

    e ffff frumos la cristianu… aer curat şi atmosferă plăcută. sănătate vă doresc!

  4. Nicolae Holban Says:

    DRAGA ALMA, A FOST MINUNAT…ACUM AM SOSIT…MAINE CRED CA VOI SCRIE O TABLETA IN LEGATURA CU ZILELE CARE S-AU SCURS PREA REPEDE…

    MULTUMESC PENTRU MESAJUL INCURAJATOR…

    NICOLAE HOLBAN

  5. Nicolae Holban Says:

    MULTUMESC, DRAGA ALINA…M-AM BUCURAT SA GASESC MESAJUL TAU…

    CHIAR ACUM CATEVA ORE AM SOSIT. A FOST MINUNAT, DESI LA O ALTITUDINE MAI JOASA DECAT TI-AI IMAGINAT…MA SIMT DATOR SA SCRIU O TABLETA IN LEGATURA CU ACEASTA MINI- VACANTA…O VOI FACE , PROBABIL, MAINE…

    NICOLAE HOLBAN

  6. Nicolae Holban Says:

    STIMATA ADI, MA BUCUR SA VA GASESC PRINTRE PRIETENII BLOGULUI MEU.

    AVETI DREPTATE, E FOARTE FRUMOS LA CRISTIANU…CHIAR MAINE VOI SCRIE , PROBABIL, O TABLETA IN CARE VOI INCERCA SA DESCRIU NU NUMAI FRUMUSETEA LOCURILOR CI SI ATMODFERA DE ACOLO.

    MI-AR PLACEA SA CITITI SI SA COMENTATI CEEA CE VOI SCRIE…

    CU RESPECT, NICOLAE HOLBAN

Lasă un răspuns

