ARCA LUI NOE

Circula pe internet tot mai multe anecdote  ca o dovada ca romanii , in ciuda tuturor vestilor bune venite de la guvernanti, si-au pastrat umorul care ne-a ajutat sa traversam cu bine  multe incercari. M-am hotarat sa pastrez in paginile blogului o povestioara primita azi dimineata de la o distinsa doamna, poet talentat si fina comentatoare a tabletelor mele. Autorul acestei povestioare este necunoscut si imi cer iertare daca o public fara a-l intreba daca este de acord.

” In anul 2010, vine Dumnezeu la Noe, care traia linistit in  gospodaria sa- aflata intr-un…( colt din frumosa noastra patrie – n.r.) si-i zice:
– Noe, pamantul s-a umplut de rautate si oamenii M-au uitat. Vreau sa construiesti o noua Arca, pentru ca Potopul va veni iar. Sa iei din fiecare specie cate un exemplar mascul si femela. Ai la dispozitie sase luni de zile!
Dupa sase luni se uita Dumnezeu pe pamant si-l vede pe Noe plangand in gradina.
– Noe !!! Sunt pe cale sa incep Potopul, unde este Arca ???
– Iarta-ma Doamne, dar lucrurile s-au mai schimbat intre timp …  Am nevoie de autorizatie de constructie. Ma tot cert cu un inspector pentru un sistem antiincendiu, vecinii m-au dat in judecata pentru ca am incalcat planul de urbanism construind Arca in gradina mea si nu am respectat normele de inaltime.
Apoi compania de electricitate a cerut sa pun ipoteca pe Arca in vederea acoperirii costurilor de transport si de mutare a liniilor de inalta tensiune ce trebuie date la o parte din calea Arcei pentru a fi lansata la apa. Degeaba le-am spus eu ca va veni marea la mine, ca nu m-au crezut.
Sa fac rost de lemn, a fost o alta problema. Este interzis sa tai lemn din padurile invecinate deoarece acolo traieste bufnita cu pete care-i o specie protejata. Am incercat sa-i conving pe ecologisti ca tai lemnul tocmai pentru a salva bufnita, dar nici n-au vrut sa stea de vorba cu mine.
Cand am inceput sa adun vietuitoarele, am fost dat in judecata de un grup de activisti pentru protectia animalelor. Ei sustineau ca tin animale salbatice sechestrate impotriva vointei lor si, de asemenea, au sustinut ca punand atatea animale intr-un spatiu  mic, inseamna un act de  cruzime .
Apoi la Ministerul Mediului mi- au spus ca nu am voie sa construiesc Arca pana cand reprezentantii lor nu fac un studiu asupra implicatiilor  pe care Potopul Tau le poate avea asupra mediului..

Inca am un proces in derulare  cu Ministerul Muncii deoarce nu m-am hotarat cate minoritati ale grupurilor etnice sa angajez pe santier. Blocul National Sindical nu ma lasa sa fiu ajutat de proprii copii la constructie deoarece acestia nu fac parte din sindicat si nu au certificare ISCIR pentru constructia de Arce. Ca sa fie  si mai rau, Fiscul mi-a blocat toate bunurile deoarece  sustine ca vreau sa parasesc tara cu specii de animale pe cale de disparitie. Deci,  Doamne,  iarta-ma,   imi  trebuie pe putin zece ani ca sa fac tot ce mi-ai zis!!

Dintr-o data zarile se luminara, norii disparura, iar soarele aparu din nou stralucitor pe cer.
– Doamne, sa inteleg ca nu ne mai distrugi lumea ?
– Nu, Noe, se pare ca mi-a luat-o guvernul inainte.. „

Ar mai fi ceva de adaugat? Multe, desigur. Dar mi-e teama ca asi semana cu un culegator de folclor care ar indrazni sa intervina in limpezimea de clestar al unui viers popular.

In rest, sa auzim numai de bine !

Nicolae Holban

__._,_.___

Un răspuns to “ARCA LUI NOE”

  1. evelics Says:

    De unde se vede că mai marii nostri îl pot surprinde chiar si pe Dumnezeu!Să ne ferească Dumnezeu de ei!

Lasă un răspuns

