Omagiu etern

 
 
Stimat al nostru domn, Nicolae Holban,
 
Va multumim sincer pentru tot ceea ce ati realizat de-a lungul vietii, emisiuni, filme si nu in ultimul rand, pentru frumoasele cuvinte asternute in carti si pe acest blog.
Va omagiem, va pastram in gandurile si inimile noastre si speram ca v-ati gasit linistea si pacea.
 
Semnat,
Mihai si Alina Pila

Un răspuns to “Omagiu etern”

  1. simplis Says:

    Dupa mult timp am revenit pe acest blog pentru a citi frumoasele posturi ale domnului Nicolae Holban.

    Din nefericire am dat peste acest text care m-a intristat.
    Nu l-am cunoscut pesonal pe domnul Holban insa in spatele cuvintele pe care i le-am gasit aici am ghicit un om bun cum rar se mai intalnesc.

    Intr-o zi in care voi avea timp voi incerca sa recitesc intregul blog.

    Sincere condoleante familiei si celor care l-au indragit

Lasă un răspuns

